پربازدیدترین مطالب

دک بربر نخبه

دک بربر نخبه

دسته کارت بربر نخبه(deck barbar elite)، یکی از کارت‌های پرطرفدار کلش رویال است که شما می‌توانید از آن استفاده کنید. در ادامه چند دک بربر نخبه را به شما معرفی می‌کنیم و معایب هر یک از این دسته کارت‌ها را برای شما شرح می‌دهیم.

دک اکسیر گالم و هیلر

% بربر نخبه

یکی از بهترین دک‌های کلش رویال که بازیکنان زیادی از آن استفاده می‌کند اما نکته‌ای وجود دارد این است که اسپلی با قدرت تخریب بالا برای نابودی برج‌های دشمن در لحظات آخر ندارد.

دک ماینر پرنسس

% بربر نخبه

بربر نخبه همراه با ماینر در دسته کارتی که میانگین اکسیر آن ۳ است، این میانگین کم به شما کمک می‌کند که کارت‌های خود را بیشتر استفاده کنید. همچنین این دسته کارت هم اسپلی با قدرت تخریب بالایی برای نابودی برج‌ها ندارد.

چرخه بربر نخبه

% بربر نخبه

این دسته کارت با میانگین ۲.۸ کمترین میانگین را بین همه دسته کارت‌های کلش رویال دارد، اما هیچ نیرویی برای همه مستقیم به برج‌های دشمن در این دک وجود ندارد. به علت اینکه شما می‌توانید به دفعات زیادی کارت‌های این دک را استفاده کنید،اسم این دسته کارت را چرخه بربر نخبه یا elite barbarian cycle deck گذاشته‌اند.

پست‌های مرتبط: دک مگانایت، دک آرچر کویین

دک جاینت و بربر نخبه

دسته کارت بربرنخبه کلش رویال
دسته کارت بربرنخبه کلش رویال

دسته کارتی با میانگین اکسیر ۳.۸ است، اما هیچ نیرویی برای همه مستقیم به برج‌های دشمن در این دک وجود ندارد و دیگر شرایط یک دک عالی را دارد.

استراتژیک این دسته کارت به این صورت است که با جاینت از یک طرف و با بربر الیت از طرف دیگر به برج‌های دشمن حمله کنید.

گالم بربر نخبه

دک گالم کلش رویال
دک گالم کلش رویال

یکی از ترکیب‌های(combo) خوب در کلش رویال استفاده از بربر الیت و گالم است. تنها مشکل این دسته کارت این است که میانگین اکسیر بالایی نسبت به دیگر دسته کارت‌ها دارد.

این دسته کارت مناسب برای تخریب هر سه برج دشمن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *