پربازدیدترین مطالب

آموزش نصب کلش رویال بر روی کامپیوتر

چگونه کلش رویال را بر روی ویندوز نصب کنیم؟

در این مقاله قصد داریم به شما نصب کلش رویال بر روی کامپیوتر توضیح بدهیم. همچنین با استفاده از این آموزش می‌توانید تمام بازی‌ها و نرم‌افزارهای اندرویدی خود را بر روی کامپیوتر خود نصب کنید.

چگونه کلش رویال را بر روی ویندوز نصب کنیم؟

برای نصب بازی بر روی کامپیوتر نیاز داریم که یک شبیه‌ساز اندروید برای این کار نصب کنیم، در این آموزش ما از شبیه ساز bluestacks استفاده کرده‌ایم.

سیستم موردنیاز نصب bluestacks

برای نصب این شبیه ساز باید حداقل منابع مورد نیاز آن یعنی سیستم عامل شما ویندوز ۷ به بالا و CPU دو هسته‌ای و همچنین ۲ گیگ رم و ۵ گیگ حافظه خالی داشته باشید. هرچقدر که سیستم شما قوی‌تر از مشخصات بالا باشد نرم افزار بهتر اجرا می‌شود.

نصب bluestacks

به وب‌سایت بلواستکز مراجعه کنید و فایل آن را دانلود و نصب کنید. به دلیل تحریم بودن و مصرف حجم کمتر می‌توانید از وبسایت‌های معتبر ایرانی برای دانلود این نرم افزار استفاده کنید.

در قدم بعدی نرم‌افزار را نصب کنید. هنگام نصب نیاز به اتصال به اینترنت و دانلود فایل‌های مورد نیاز برنامه است.. این نرم‌افزار را می‌توانید به راحتی نصب کنید و نیاز به توضیح اضافه‌تری ندارد.

نصب کلش رویال بر روی کامپیوتر

پس از نصب و اجرای برنامه مرورگر کروم را در شبیه‌ساز باز کنید و دانلود کلش رویال را در آن وارد کنید، حالا به انتخاب خودتان می‌توانید یکی از وبسایت‌های معتبر ایرانی را انتخاب کرده و از آن دانلود کنید. به دلیل فیلتر بودن از play store استفاده نمی‌کنیم.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، در قسمت system apps می‌توانید مرورگر chrome را مشاهده کنید.

دانلود و نصب کلش رویال بر روی کامپیوتر
دانلود و نصب کلش رویال بر روی کامپیوتر

‫2 نظر

  • محسن گفت:

    داداش صفحه سیاه میمونه و اجرا نمیشه لطفا کمک کنید

    • مدیر گفت:

      سلام
      این بازی در ایران تحریم است و ما باید از سرویس‌های رفع تحریم یا فیلترشکن برای اجرای بازی استفاده کنیم که در اینجا توضیحات مورد نیاز این کار را برای شما تهییه کرده‌ایم.

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *