پربازدیدترین مطالب

معرفی بهترین دک کلش رویال

بهترین دک کلش رویال

بازی کلش رویال بازی شناخته شده‌ای است که توسط supercell توسعه یافته است. این بازی عضوی از بازی‌های کارتی است.

روش بازی کردن به این صورت است که شما باید بهترین دک کلش رویال یا همان دسته کارت خود را قبل از شروع بازی انتخاب کنید و در میدان نبرد که شامل دو برج و یک پادشاه برای شما و همچنین برای دشمن است، که با هم رقابت کنید.

پس قبل از شروع بازی باید دسته کارت خوبی را انتخاب کنید که ما در این مقاله به معرفی بهترین دک کلش رویال پرداخته‌ایم.

پست مرتبط: دک مگانایت، دک بربرنخبه

بهترین دک کلش رویال Hog Cycle

% بهترین دک کلش رویال
Deck Hog Cycle

میانگین اکسیر این دسته کارت ۲.۶ است که بسیار میانگین پایینی نسبت به دک‌های دیگر دارد، که به شما کمک می‌کند که کارت‌ها را به دفعات بیشتری استفاده کنید.

مدل بازی با این دک به این صورت است که، تنها با هوگ به دشمن حمله می‌کنید و از بقیه کارت‌ها برای نابودی دفاع از خود استفاده می‌کنید.

برای حمله می‌توانید اول ice golem را ارسال کنید و بلافاصله hog را پشت آن اضافه کنید تا بتوانید آسیب بیشتری به دشمن وارد کنید.

دک با آرچر کویین

% بهترین دک کلش رویال
بهترین دک آرچر کویین کلش رویال

این دسته کارت یکی دیگر از بهترین دک کلش رویال است که با استفاده از کویین درست شده است پس نیاز است که این کارت را با رفتن به آرنا مورد نظر بدست آورید.

مدل بازی با این کارت به این صورت است که باید اول دفاع کنید تا دشمن کارت‌های خود را بازی کنید سپس با هوگ سلطنتی به آن حمله کنید این دسته کارت جزو دسته کارت‌های دفاعی است.

شما می‌توانید هنگام حمله با استفاده از زمین‌لرزه ساختمان‌های دفاعی که دشمن برای مقابله با هوگ سلطنتی شما استفاده می‌کند را نابود کنید.

دک Wall Breakers کلش رویال

% بهترین دک کلش رویال
بهترین دک کلش رویال

این دسته کارت هم مانند دو دک قبلی میانگین اکسیر بسیار کمی دارد اما دکی کاملاً تهاجمی است که می‌توانید از آن استفاده کنید.

کارت‌ها را با هم ترکیب کنید، ماینر را سمت برج دشمن ارسال کنید و سپس Wall Breakers خود را بفرستید یا واکری را استفاده کنید و بلافاصلبه Wall Breakers خود را ارسال کنید.

دک اکسیر گالم هیلر کلش رویال

دک هیلر اکسیر گالم معروف
دک هیلر اکسیر گالم معروف

این دسته کارت یکی از محبوب‌ترین دسته کارت‌های کلش رویال است، با آن می‌توانید در بازی سه تاج را کسب کنید. این دسته کارت با استفاده از گالم اکسیر می‌توانید حمله را شروع کنید و پشت سر آن از هیلر استفاده کنید.

دک مورتال کلش رویال

دک مورتال کلش رویال
دک مورتال کلش رویال

دسته کارت‌هایی که با استفاده از ساختمان باید برج‌های دشمن را نابود کنید نیاز به مهارت بیشتری نسبت به دیگر دک‌ها دارد. به این صورت عمل کنید که، خوب از برج‌های خود دفاع کنید و به دنبال فرصت باشید تا بتوانید به برج دشمن آسیب برسانید.

دک کمان ایکس در کلش رویال

% بهترین دک کلش رویال
دک کمان ایکس در کلش رویال

این دسته کارت هم مانند دسته کارت قبلی نیاز به مهارت بیشتری دارد اما به این نکته توجه کنید که این دسته کارت‌ها به این صورت هستند که باید از کمان ایکس خود دفاع کنید و جلوی نابود آن را بگیرید.

بهترین دک پکا کلش رویال

% بهترین دک کلش رویال
دک پکا

بهترین دک کلش رویال گه کاملاً تهاجمی و با قدرت بسیار بالا است که می‌توانید آن را استفاده کنید اما این دسته کارت نسبت به دیگر دسته کارت‌ها میانگین اکسیر بیشتری لازم دارد و دفعات کمتری می‌توانید از کارت‌های این دک استفاده کنید.

بهترین دسته کارت Goblin Barrel

بهترین دسته کارت Goblin Barrel
بهترین دسته کارت Goblin Barrel

بهترین دک کلش رویال که به خوبی می‌توانید از آن برای افزایش جام خود استفاده کنید و اینکه میانگین اکسیر بسیار کمی دارد. تنها با استفاده از گابلین‌ها به دشمن حمله کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *