پربازدیدترین مطالب

دک آرچر کویین کلش رویال

دک آرچر کویین کلش رویال

آرچر کویین یکی از قهرمان‌های بازی کلش رویال است که، برای به دست آوردن این کارت نیاز است که سطح پادشاه چهارده داشته باشید. شروع سطح این کارت از سطح ۱۱ و آخرین سطح آن مانند تمام کارت‌های دیگر ۱۴ است و در ادامه این کارت و دک آرچر کویین را به شما معرفی کرده.

مجموعه کارت‌های قهرمان تفاوت‌هایی با دیگر کارت‌ها دارند. نمی‌توان از بیشتر از یک کارت را در دک خود استفاده کرد. هنگام نبرد نمی‌توان بیش از یک قهرمان در زمین بازی داشت در ضمن هر قهرمان شامل یک قابلیت منحصر به فرد است که هنگام استفاده از آن نیاز به اکسیر است.

پست مرتبط: دک مگانایت.

معرفی کارت آرچر کویین کلش رویال

این کارت که از سطح۱۱ در اختیار شما قرار دارد

قابلیت آرچر کویین این است که به مدت ۳ ثانیه از دید دشمن پنهان می‌شود به قدرت تخریبش افزایش پیدا می‌کند، اما هنگامی که این قابلیت را فعال می‌کنید دشمن می‌تواند با طلسم‌هایی که قدرت تخریب بالایی دارند، آرچر کویین شما را نابود کنند. این قابلیت را می‌توانید هر ۱۵ ثاینه و با یک اکسیر استفاده کنید.

دک آرچر کویین با هوگ سلطنتی

دک آرچر کویین با هوگ سلطنتی
دک آرچر کویین با هوگ سلطنتی

دک آرچر کویین قدرتمند برای نبردهای کلش رویال که می‌توانید با آن امتیاز بیشتری کسب کنید و لیگ‌های بالاتری دست بیابید.

دسته کارت‌های کم اکسیری یکی از بهترین انتخاب‌های شما برای نبرد است، چرا که می‌توان به دفعات زیادی هر کارت را بازی کرد که این کار باعث می‌شود که شما بهتر بتوانید از برج‌های خود دفاع کنید و به این نکته توجه داشته باشید که تنها با خوک‌های سلطنتی و طلسم زمین لرزه حمله کنید و بقیه کارت‌ها را فقط و فقط برای دفاع نگه دارید.

دک آرچر کویین مگانایت

دک آرچر کویین مگانایت
دک آرچر کویین مگانایت

این دسته کارت با میانگین اکسیر ۴ تمام نیازهای شما را از یک دسته کارت برای افزایش جام‌های خود برطرف کند.

ویژگی اول این دسته کارت این است که طلسم برای تخریب برج‌های دشمن و دوم نیرو برای حمله مستقیم به برج‌های دشمن پس با خیال راحت می‌توانید این دو را با هم ترکیب کنید و برنده نبرد شوید.

دک خمپاره بولر

دک خمپاره بولر
دک خمپاره بولر

اگر استفاده از کارت‌هایی مانند خمپاره را بلد باشید این دسته کارت می‌تواند به شما کمک کند تا برنده نبرد شوید. این دسته کارت هم با در نظر گرفتن اکسیر کم می‌تواند به شما کمک کند تا بیشتر از کارت‌های خود استفاده کنید. از خمپاره برای نابود کردن ساختمان‌های دشمن و ما بقیه نیروهای خود برای دفاع از خمپاره استفاده کنید.

دک آچر کویین پرنسس

دک آچر کویین پرنسس
دک آچر کویین پرنسس

این دسته کارت طلسم وجود ندارد اما شما نبود این کارت را احساس نمی‌کنید، چرا که از دو کارت پرنسس و آرچر جادویی استفاده شده است.

یکی از معایب نداشتن طلسم این است که شما نمی‌توانید ساختمان‌های دشمن را نابود کنید.

دک آرچر کویین و غول سلطنتی

دک آرچر کویین و غول سلطنتی
دک آرچر کویین و غول سلطنتی

با استفاده از این دسته کارت تمام مشکلاتی که در دک‌های قبلی بود را برای شما برطرف کرده‌ایم و می‌توانید با استفاده از این دک امتیاز خود را افزایش دهید و پیروز نبرد‌های کلش رویال شوید.

توجه داشته باشید که هر دک را نسبت به سطح کارت‌های خود و نوع نبرد انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *