پربازدیدترین مطالب

دک اکسیر دو برابر کلش رویال

دک اکسیر دو برابر

دک اکسیر دو برابر کلش رویال را می‌توانید در چالش‌های دو به دو و مسابقات این بازی استفاده کرد. هر کدام از دسته کارت‌های معرفی شده کلش رویال را که دوست دارید انتخاب کنید و به نکات گفته شده آن توجه داشته باشید و نکته مهم این است که با توجه به سطح و امتیاز خود در بازی دسته کارت کلش رویال خود را انتخاب کنید.

دک گالم سنگی و توپ

دک گالم سنگی و توپ
دک گالم سنگی و توپ

این دسته کارت که عضوی از دک اکسیر دو برابر کلش رویال است را می‌توانید برای مسابقات خودت استفاده کنید، اما مشکل این دسته کارت این است که کارت طلسم با قدرت تخریب بالا ندارد و شاید در ثانیه‌های پایانی به مشکل مواجه شوید.

دسته کارت رویال

دسته کارت پکا و زاپ
دسته کارت پکا و زاپ

با نیروی‌های سلطنتی می‌توانید برنده نبردهایی که نیاز به دک دو برابر اکسیر دارند شوید. این دسته کارت معروف تنها مشکلی که دارد نیرویی برای نابودی نیروی هوایی سنگین ندارد، اما به راحتی می‌توان نیروی‌های هوایی دیگر را نابود کرد. صبر کردن و دفاع کردن در این دسته کارت بسیار ضروری است.

دسته کارت پکا و زاپ

دسته کارت پکا و زاپ
دسته کارت پکا و زاپ

یکی از دسته کارت‌های معروفی که می‌توانید در اکثر نبردها و بخصوص نبردهای اکسیر دو برابر استفاده کرد این دسته کارت قدرتمند است، اما اگر به صورت حرفه‌ای نتوانید از کارت‌های خود استفاده کنید ممکن است در نابودی نیروهای هوایی به مشکل مواجهه شوید.

دسته کارت کمان ایکس و روح برقی

دسته کارت کمان ایکس و روح برقی
دسته کارت کمان ایکس و روح برقی

بعضی دسته کارت‌ها هستند که نه تنها عضوی از دک اکسیر دو برابر هستند بلکه می‌توانیم در بیشتر نبردهای خود آن را استفاده کرد اما تنها نکته مهمی که در اینجا وجود دارد این است که هیچ نیرویی برای حمله مستقیم به برج‌ها وجود ندارد و تا جایی که توان دارید از برج خود مراقبت کنید، در صورتی که یک برج شما نابود شود احتمال برد شما کمتر می‌شود.

در اینجا به شما دسته کارتی دیگر با کمان ایکس را معرفی کردیم که می‌توانید از آن هم استفاده کنید.

دک اکسیر دو برابر لاوا

دک اکسیر دو برابر لاوا
دک اکسیر دو برابر لاوا

یک دسته کارت معمولی و ساده با لاوا که می‌توانید برنده نبردهایی که نیاز به دک اکسیر دو برابر دارند شوید.

به این نکته هم توجه داشته باشید که این دک، کارت طلسم و نیرویی سریع برای تخریب برج‌های دشمن ندارد و اگر دقت لازم را نداشته باشید ممکن است شکست شما آسان باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *