پربازدیدترین مطالب

چگونه در کلش رویال به آرنا بالاتر برویم؟

چگونه در کلش رویال به آرنا بالاتر برویم؟

در جواب سوال چگونه در کلش رویال به آرنا بالاتر برویم؟ به شما ۱۰ نکته را پیشنهاد می‌کنیم که ممکن از برخی از آن‌ها ابتدایی باشید اما رعایت آن باعث می‌شود بازی بهتری انجام دهید.

ده نکته مهم که چگونه در کلش رویال به آرنا بالاتر برویم؟

نکته ۱: انتخاب deck یا ترکیب مناسب

برای پیروزی در نبرد نیاز است که شما ترکیب مناسبی را انتخاب کنید تا بتوانید همیشه پیروز باشید. در صفحه دک کلش رویال بیشتر از ۶۰ دک به شما معرفی کرده‌ایم که می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. پیشنهاد ما به شما این است که از یکی از دک‌های این مقاله را انتخاب کنید.

نکته ۲: ارتقا دادن کارت‌های deck

پس از انتخاب حداکثر دو ترکیب، همان دو ترکیب را ارتقا داده و دائم از همین دو ترکیب استفاده کنید.

نکته ۳: استفاده از قوی ترین کارت آرنا

شما باید بدانید که استفاده از قوی‌ترین کارت هر آرنا باعث پیروزی شما در نبرد می‌شود. برای اینکه بتوانید آرنا خود را بالا ببرید بهتر است از قوی‌ترین کارت‌هایی که در همان آرنا به‌دست آوردید استفاده کنید.

نکته ۴: تلوزیون رویال نکاه کنید!

TV royale
TV royale

به بخش TV royale بروید و بازی‌های برتر هر آرنا را تماشا کنید تا بتوانید با کارت‌ها ترکیب‌ها و همچنین ترفندهای بازی بیشتر آشنا شوید.

نکته ۵: کارت‌های لجندری به شما کمک نمی‌کند

حتماً لازم نیست که از کارت‌های لجندری استفاده کنید تنها کافی است از همان کارت‌های معمولی به خوبی استفاده کنید.

نکته ۶: ترکیب خود را زیاد تغییر ندهید

این کار باعث می‌شود که تسلط کامل بر روی کارت‌های خود نداشته باشید و به نتوانید در مقابل کارت‌های دشمن به خوبی واکنش بدهید.

نکته ۷: خرید بتل پس کلش رویال

خرید بتل پس به شما کمک می‌کند که بتوانید خیلی سریع‌تر کارت‌های خود را ارتقا دهید، در چالش‌ها شرکت کنید و… اگر تازه وارد هستید می‌توانید از این مورد استفاده کنید تا بتوانید سریع‌تر به آرناهای بالاتر برسید.

جوایز بتل پس کلش رویال
جوایز بتل پس کلش رویال

نکته ۸: ترکیب حریف را بشناسید

پس از خرید بتل پس که یکی از نکته‌های سؤال(چگونه در کلش رویال به آرنا بالاتر برویم؟) است، سعی کنید ترکیب دشمن را حدس بزنید و کارت‌های او را حفظ کنید تا بتوانید واکنش مناسبی به چه در حمله و دفاع از خود نشان دهید.

نکته ۹: به بازی توجه کنید

زمانی که بازی را شروع می‌کنید سعی کنید توجه خود را به بازی بدهید و همچنین صدا بازی را باز بگذارید که صدای اطراف شما را درگیر نکند این کار باعث می‌شود تسلط خوبی بر نحوه بازی خود داشته باشید.

نکته ۱۰: در کلن وار شرکت کنید

با شرکت در کلن وار می‌توانید با کارت‌های بازی بیشتر آشنا شوید و همچنین می‌توانید سکه‌های بیشتر جمع آوری کنید که این کار باعث می‌شود کارت‌های خود را سریع‌تر ارتقا دهید.

در اینجا تمامی نکاتی که در مقاله چگونه در کلش رویال به آرنا بالاتر برویم؟ را به شما گفتیم. سعی کنید این نکته‌ها را رعایت کنید تا بتوانید به سطحی بالاتر از سطح فعلی خود برسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *