پربازدیدترین مطالب

ابزارهایی برای رفع تحریم بازی در ایران

ابزارهایی برای رفع تحریم بازی در ایران

همانطور که اطلاع دارید برخی شرکت‌های بازی سازی مانند supercell بازی‌های خود را برای کاربران ایرانی از دسترس خارج یا به اصطلاح ما را تحریم کرده‌اند. حالا برای رفع تحریم بازی‌ها چند روش وجود دارد که اول روش‌ها را به شما توضیح می‌دهم و در ادامه سرویس‌های رفع تحریف با استفاده از DNS را به شما معرفی می‌کنیم.

لطفا توجه داشته باشید که استفاده از این ابزارها باید با قوانین و مقررات محلی شما هماهنگ شود و استفاده نادرست از آن‌ها ممکن است منجر به مشکلات قانونی شود.

چهار ابزارهای رفع تحریم بازی

برای رفع تحریم بازی، می‌توانید از ابزارهای مختلفی استفاده کنید، این ابزارها شامل موارد زیر می‌شوند:

  1. VPN (شبکه خصوصی مجازی): با استفاده از VPN می‌توانید به صورت امن و خصوصی به اینترنت دسترسی پیدا کنید و تحریم‌ها را دور بزنید البته ممکن است با استفاده از این روش پینک شما افزایش یابد یا حجم اینترنت شما را استفاده کند. اگر مایل به استفاده از ٰشبکه خصوصی مجازی هستید بهتر است از نوع شخصی استفاده کنید.
  2. Proxy: استفاده از سرورهای پروکسی می‌تواند به شما کمک کند تا به سایت‌ها و خدماتی که تحریم شده‌اند دسترسی پیدا کنید.
  3. DNS تغییر دهنده: با تغییر DNS خود می‌توانید به سایت‌ها و خدمات دسترسی پیدا کنید که در کشور شما تحریم شده‌اند که ما این روش را انتخاب کرده‌ایم.
  4. Tor Browser: یک مرورگر اینترنت است که بر اساس پروتکل Tor ساخته شده است. این مرورگر به کاربران اجازه می‌دهد تا به صورت ناشناس در اینترنت جستجو کنند و از تحریم‌ها و فیلترینگ‌های اینترنتی در کشورهایی که دسترسی به برخی سایت‌ها محدود شده است، عبور کنند. Tor Browser برای حفظ حریم خصوصی و جلوگیری از رد پی‌گیری فعالیت‌های اینترنتی کاربران استفاده می‌شود. استفاده از مرورگر Tor به شما کمک می‌کند تا به صورت ناشناس و امن به اینترنت دسترسی پیدا کنید.
رفع خطای "وارد شدن به بازی از مکان فعلی شما پشتیبانی نمی شود"
رفع خطای “وارد شدن به بازی از مکان فعلی شما پشتیبانی نمی شود”

DNS برای رفع تحریم بازی

برای رفع تحریم بازی‌های آنلاین در ایران، می‌توانید از سرویس DNS خارجی یا داخلی استفاده کنید. این سرویس‌ها ممکن است به شما کمک کنند تا به طور موثر از تحریم‌های اینترنتی عبور کنید.برخی از سرویس‌های DNS داخلی شامل موارد زیر می‌شوند:

راداربازی DNS مخصوص بازی همراه با سرویس کاهش پینک

اگر عجله دارید و به دنبال سریع‌ترین روش هستید که بتوانید بازی‌های خود را اجرا کنید می‌توانید از سرویس راداربازی استفاده کنید.

در صفحه اول این وبسایت لیست تمام بازی‌هایی که شامل خدمات این سرویس می‌شوند را مشاهده می‌کنید و همچنین این سرویس برای جلب اعتماد کاربران خود کد‌های خود را در سایت GitHub قرار داده است(+).

این سرویس را برای رفع تحریم کلش آف کلنز و کلش رویال نیز استفاده کرده‌ایم.

سرویس رفع تحریم ۴۰۳

آزاد از تحریم‌های آنلاین با سرویس رفع تحریم ۴۰۳ عنوانی است که در صفحه اول این وبسایت مشاهده می‌کنید این سرویس برای بسیاری از تحریم نه فقط بازی خدمات ارائه می‌دهد. یکی از مزیت‌های ۴۰۳ این است که تنظیمات تغییر DNS به صورت خودکار و با استفاده از نرم افزار انجام می‌دهید و لازم به تغییر دستی DNS برای رفع تحریم بازی نیستید.

DNS شکن

جزو اولین سرویس‌های رفع تحریم به حساب می‌آید که به صورت رایگان در اختیار کاربران ایرانی قرار دارد.

همچنین می‌توانید از این سایت شکن‌های حرفی و اختصاصی برای خود تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *